יום שבת, 5 ביוני 2010

המלחמה המוסרית למען ישראל


נראה כי הכרזה אותה הפצנו לפני ההפגנה האחרונה "עצרו את המצור על ישראל" מבטאת נאמנה את מצב הדברים שאותו מסרבת התקשורת הישראלית וההנהגה הבולעת את דברי "פעילי השלום" בשקיקה לקבל.

אחד הכשלים הפילוסופיים המלווים את הפילוסופיות הסוביקטיבסטיות השולטות במרחב התודעתי שלנו היא הטענה כי המציאות היא סובייקטיבית וניתן לעצבה על ידי גחמות, כך מתנהל ממשל אובמה וכך נוהגות ממשלות ישראל המעדיפות את המלל הריק מתוכן על פני בחינה אובייקטיבית של המציאות.
זה אולי גם ההסבר לכשל המודיעיני שהוביל לירידה אל סיפון ספינת הטרוריסטים הטורקית מצויידים ברובי צעצוע - שהרי דרור פיילר עצמו אמר כי "אין פה אפילו פצירה לשייף ציפורניים...." ודרור פיילר הוא איש כבוד ושלום שראוי לשדר את דבריו ללא הרף ולפרסמם באמצעי התקשורת הישראלים.
המלכודת הטרוריסטית-תקשורתית הונחה לרגלי ישראל המגששת כסומא בין אוייביה והיא צעדה לתוכה עם כלי נשק שאינם הולמים את האירוע לא מבחינה תקשורתית ולא מבחינה מבצעית.

מצורפים לעיונכם מספר ממאמרינו פוקחי העיניים.
אנו ממשיכים לתמוך בדף הפעילות הישראלית בפייסבוק כאן ובפעילות בינלאומית כאן.
קריאה מועילה והנחות יסוד בדוקות.

בועז ארד





תגובה 1:

  1. מיכאל ממודיעין כתב:
    1. התקשורת הערבית בראשות "אל-ג'זירה" שהיא כבר מזמן אינה רשת חדשות המדווחת דיווחים. תחנה זו ודומיהה הן מפיקות של אירועים, בפירוש כך. והכוונה היא שלפעולה כמו המשט, הם שולחים לא רק כתב וצלם, אלא במאי דרמות, כן חברים זה כך. ולמעשה זוויות הצילום וצורת הדיווח ותוכנו, מתוכננים מראש ומובאים בצורה שמציגה אותנו בעולם הערבי ובשאר העולם בצורה מסויימת שתתאים לכל הסטראוטיפים שחלק גדול מהעולם רואה אותנו שכאלה.

    2. העולם שייך למנצחים: העולם אוהב מנצחים ולא מפסידים. אני חושב שאת זה איבדנו, והעולם הערבי וחלקים משאר העולם "מריח דם". את ישראל הבלתי מנוצחת ניתן להכריע ולכן המאמץ נראה כיום אפשרי וכך רואים הצטרפות של חוגים שקודם התייאשו. (אביא דוגמה מעולם הספורט: כאשר מכבי ת"א הייתה קבוצה "בלתי מנוצחת" גם אף אחד לא חשב לנצח אותה, וקבוצות היו מפסידות עוד לפני העליה למגרש, וראה הפתעה, כאשר השתנו התנאים, כבר בתוך 4 שנים יש יותר מצטרפים שמוכנים להסתכן ולנצח את מכבי.

    3. איך חוזרים להיות מנצחים? להילחם באותם כלים בהן נלחמים בנו. והכוונה היא להביא את היכולות שלנו לכדי מצב שהעולם יראה. כאשר יוצאם למבצע או מלחמה כמו מלחמת לבנון 2, כאשר ממשלת ישראל מחליטה לצאת למבצע/מלחמה. חייבים להתייעץ, בנוסף לגנרלים, גם ביועצי תדמית ותקשורת המתמחים בעולם הערבי!. כאלה שיקחו את עניין ההסברה לידיים וינחו את כל הגורמים איך ומה הן הנקודות שמראים אותנו כמנצחים לא כמפסידים גם כאשר ניצחנו (הרי לבנון 2 ניצחנו! והראיה היא שנצראללה, מאיים עלינו מבונקר). אך הדבר נתפס בעולם, ובטח בעולם הערבי כניצחון שלו.

    4. עוד נקודה למחשבה: כאשר התמודדנו מול צבאות סדירים בשנים הראשונות של המדינה, בנינו את הצבא הבלתי מנוצח, וכאשר ישראל אוימה בטרור, השב"כ חוזק וטובי בנינו הועברו לשם ותאמינו לי הכרענו את הטרור. ועכשיו כאשר ישראל מתמודדת עם איום הדה-לגיטימציה, עלינו להפנות חלק מהמשאבים וחל מטובי בנינו למערכה שם. כן חברים להקים גוף שירתום את יהדות העולם, שיהיה בו מומחי תקשורת ויועצי תדמית וכן הלאה.

    השבמחק