יום ראשון, 23 במאי 2010

משט המחאה הישראלי


ביום שבת האחרון יצא לים משט מחאה ישראלי שזכה לסיקור בתקשורת התורכית ובאתרי האינטרנט אך נחסך מאזרחי ישראל על ידי אמצעי תקשורת המעדיפים לסקר הפגנות אנטי-ישראליות ולא כאלו המציגות את צדקת ישראל.
יומן רואים עולם של הטלוויזיה הישראלית התייחס במשך שניות ספורות למשט ולמרות שההתיחסות היתה קצרה להדהים, היא הייתה היוצא דופן לעומת כלי תקשורת אלקטרוניים אחרים בישראל שהעדיפו להתעלם. מי שלא היה מסוגל להתעלם היה טאייפ ארדואן שנתפס על ידי המשט הזה בנקודה רגישה - ביום הבחירות בטורקיה ולאחר שהפך את עצמו לספונסר הראשי של המשט האנטישמי והאנטי-ישראלי. כ-50- כלי תקשורת בטורקיה סיקרו את המשט וגרמו לארדואן לנזק ומבוכה גדולים. ראו את סיכום האירוע באתרו של גיא בכור לעוד פרטים.
לפניכם תמונתו של ניר אליאס מרוייטרס הלוכדת את התשובה ההולמת לקנאות האיסלמיסטית. לסיקור וידאו של ההכנות למשט ראו בערוץ ישראל החופשית ביוטיוב כאן.לגלריית תמונות ראו כאן.

תגובה 1:

  1. יישר כוחכם.

    יש עוד נושאים שבהם היוזמה הפרטית עדיפה אם כי הייתי רוצה שהמצב האידיאלי יהיה שיתוף פעולה בין קבוצות ויחידים שיש להם הברקות, הצעות ועוד יחד עם הכניסה למקומות חשובים.

    למשל, מזמן אני מנסה לקדם קשר בין אזרחי ארה"ב תושבי יש"ע לנציגיהם בקונגרס על מנת לשכנע אותם אבל כמובן, יש עוד שדות פעולה.

    הצליחו!

    השבמחק